Google+ Followers

Ahad, Disember 05, 2010

What do the 'listing' and 'let search engines find your blog' settings do?

What do the 'listing' and 'let search engines find your blog' settings do?

cahaya chenta
lovely life
me_nazri
saying nothing,doing nothing
Yang Terluahkan

exam dah hbis...

              Salam.....alhmdulillah,exam dah habis...sekarang just tawakkal& berdoa kat Allah yg Maha Esa agar segala-galanya berjalan dengan baik..

hi3..lepas je exam,akhirnye aku dapat laksanakan cita2@ keinginan aku selama nie.. ini adalah perancangan yg xdirancang wlupun dh lme aku fikirkan utk laksanakannye....firstly nk berkhemah kt dlm hutan@ daki gunung,second nk gi bercuti kt terengganu,third nk gi memancing...tpi,& yg xterjangka, aku just dapat wat 1 je aktiviti iaitu, gi mndi manda kt air terjun sg.gabai& jln2 kt Putrajaya...ha3...


ni lah salah satu tempat yg aku tengok dari jauh...lawa pemandangannye waktu malam..

  dalam perjalanan nak gi sg.gabai tu,aku lalu kt sebelah empangan semenyih nie...lawa tempat nie,& ramai org memancing kat situ....tenang,cantik& damai sangat klu korang lalu kt situ...hjau,tenang& luas...Subhanallah,ciptaan Allah yg cukup menakjubkan...
tenangkan tengok empangan air yg luas nie.....luas,biru,hijau& damai..

kepada sesiapa yg iginkan ketenangan& kedamaian,inilah caranye,lihatlah pemandangan yg hjau& menyegarkan serta kembali kepada mengingati& menghayati erti kebesaran ILLAHI..insyah allah ketenangan akan anda miliki...