Ahad, Disember 05, 2010

exam dah hbis...

              Salam.....alhmdulillah,exam dah habis...sekarang just tawakkal& berdoa kat Allah yg Maha Esa agar segala-galanya berjalan dengan baik..

hi3..lepas je exam,akhirnye aku dapat laksanakan cita2@ keinginan aku selama nie.. ini adalah perancangan yg xdirancang wlupun dh lme aku fikirkan utk laksanakannye....firstly nk berkhemah kt dlm hutan@ daki gunung,second nk gi bercuti kt terengganu,third nk gi memancing...tpi,& yg xterjangka, aku just dapat wat 1 je aktiviti iaitu, gi mndi manda kt air terjun sg.gabai& jln2 kt Putrajaya...ha3...


ni lah salah satu tempat yg aku tengok dari jauh...lawa pemandangannye waktu malam..

  dalam perjalanan nak gi sg.gabai tu,aku lalu kt sebelah empangan semenyih nie...lawa tempat nie,& ramai org memancing kat situ....tenang,cantik& damai sangat klu korang lalu kt situ...hjau,tenang& luas...Subhanallah,ciptaan Allah yg cukup menakjubkan...
tenangkan tengok empangan air yg luas nie.....luas,biru,hijau& damai..

kepada sesiapa yg iginkan ketenangan& kedamaian,inilah caranye,lihatlah pemandangan yg hjau& menyegarkan serta kembali kepada mengingati& menghayati erti kebesaran ILLAHI..insyah allah ketenangan akan anda miliki...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan