Jumaat, April 22, 2011

Bahagia...

Salam..alhamdulillah,aku masih di berikan kekuatan dan kesihatan daripada Allah s.w.t. diatas muka bumi ini untuk melaksanakan tugas dan tanggungjawab sebagai seorang khalifah...

Alhamdulilah jugak, selepas aku sihat daripada sakit 2 minggu lepas, aku dapat rasakan perubahan yg ketara berlaku di dalam diri..aku semakin happy,ceria dan gembira bersama-sama dengan orang di sekeliling ku..bukan sebelum ni aku xgembira,cuma kali ini,keceriaan jelas tersinar di dalam hidup..

Thnks alots kepada insan-insan yg telah berjaya membuatkan diri aku jadi ceria,gembira dan byk bagi sokongan dan juga mendoakan kesejahteraan diriku sewaktu aku sakit.. Hanya Allah shja yg dpt membalas jasa kalian..

Lastly, aku nak pesan,jaga diri elok2,jaga hubungan kite dengan Allah,sesama manusia dan juga alam sekeliling..sebab semuanya berkait rapat..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan