Selasa, September 28, 2010

1 Bulan....

Salam...aku masih disini ....di usim...dan masih dibumi nilai...hu3...dalam masa yg sangat singkat iaitu 1bulan untuk selesaikan segala-gala benda dan perkara buat kali terakhir..adakah aku mampu untuk selesaikan semuanye?..aku takut untuk berhadapan dengan semua keadaan & cabaran yg bakal dilalui...percayalah,...aku x pasti sama ade ia berjaya atau tidak...but,yg sure ye aku akan cuba buat yg terbaik walaupun hanyalah untuk yg terakhir..inilah penamat dan penentu hidup..hidup yg  kadang2 terpaksa dilalui dengan pahit,getir& sengsara...namun,daripada kepahitan,kesusahan&kegetiran yg dilalui itulah aku berada disini...mampu menjejakkan kaki di tanah usim ini...sometimes,aku berada dalam bayang2 dan hidup aku sendiri,berfikir untuk terus mengalah dan biarkan takdir menguasai segala-galanya...& dalam satu masa& saat, aku terpikir yg aku harus berubah& ada peningkatan dalam diri...untuk capai apa yg aku perlukan...untuk ada pembaharuan yg positif dalam hidup..xsemua benda yg kita inginkan dalam hidup ini akan dicapai dengan mudah tanpa usaha,tenaga& mengorbankan sesuatu yg amat bermakna dalam hidup..iaitu diri sendiri..perjuangan aku masih jauh& banyak lagi liku2 hidup yg bakal aku lalui tanpa aku sedari..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan