Sabtu, September 18, 2010

Salam....

Salam..akhirnya berjaya jugak aku membuat blog aku sendiri..rasa betul2 happy sebab dah ade blog sendiri...aku terpanggil untuk membuat blog sendiri adalah untuk berkongsi sesuatu bersama2 dgn blogger yg lain2 dialam maya ini& juga untuk cuba mengembangkan sesuatu@ bakat yg terpendam kt diri nie melalui penulisan..ha3...rse cam bahagia sangat2& alhamdulillah aku berjaya melakukannyadengan usaha yg gigih...wlupun gagal beberapa kali..maaf klu blog nie xlawa sgt sbb bru diperingkat permulaan..bak kata org baru belajar merangkak...ha3..inilah post aku yg pertama..meluahkan rasa & perasaan gembira setelah berjaya memiliki blog sendiri..wlupun macam agak terlambat utk membina blogs sendiri,tapi aku bersyukur yg aku mampu melahirkannya..ha3...bukan senang utk insan seperti aku untuk mendalami erti& selok belok IT yg semakin kembang maju nie..but,we should learn new things in our life& also improve ourself right?hi3..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan