Sabtu, Januari 15, 2011

cuti hujung minggu..

        Salam...selamat berhujung minggu semua...aku percaya semua kwn2 aku yg tengah berpraktikal di luar sana tu x sbr2 nk tnggu cuti sabtu ahad kan...btul tak?sme la jugak dengan aku..hi3...ye la, penatkan bekerja selama 5 hari...mcm2 tugasan kite wat kan...erm..bgi aku, smua kje dlm dunia nie penat& susah..yg membezakan ye adlh usaha& ketekunan& kerajinan seseorang itu sendiri...



         Sebelum ni, aku dh ceritakan yg aku wt L.I.kt pusat zakat kuala kubu bharu...sebenarnye, kuala kubu bharu tu, kt kwsn hulu selangor...ia umpama sebuah pekan koboi....& slh stu tempat@ pekan kecil yg berfungsi sebagai pusat pentadbiran...sebab, ape2 shje urusan yg berkaitan dgn pendidikan,pentadbiran,perkahwinan@ ape je2 akan dirujuk semuanya ke Kuala Kubu Bharu..so, disebabkan kuala kubu bahru nie cm sebuah pekan yg seperti sebuah   pusat pentadbiran, operasi di pusat zakat di sini agak sibuk...hu3....so, mse cuti nie je la aku leh rehat& refresh energy aku blik tuk menempuh 5 hari bekerja..bile bertenaga, semua kje yg dilakukan akan jdi lancar...so,aku gunakan cuti aku nie sebaik2 nye..inilah office aku...hi3...sementara je..sbb wt l.i kt situ..




   Pagi tdi,cdg nk gi jogging, tpi disebabkan rse kepenatan dihari semalam, so terbantutlah niat tuk jogging di pekan kuala kubu bahru...tpi, aku dpt mengemas rumah, membasuh baju,& memasak..tu pun dikire jogging gak kan..ptg pulak, nk berjalan2 disekitar taman nie...mggu lps, xdpt luangkan masa dirumah, sbb gi jln2 kt sogo...mgu dpn lak, ade fmily day kt Melaka..hi3...pnuh masa cuti aku..dgn berjalan2..ini gambar 1 hari  dirumah...tada....bye2..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan