Ahad, Januari 30, 2011

1 minggu...

Salam...dah seminggu aku xberblogging..hu3..maybe sebab penat& kje yg amat byk di pjbt membuatkan aku jdi xde mse...erm..mcm2 bnde yg aku nk share sebenarnye...but, better slowly...hi3..

Firstly, baru2 nie aku bru je selesai mengikuti family day anjuran lembaga zakat selangor cawangan hulu selangor..family day tu, diadakan di Nelayan Beach resort..( Melaka)..wlupun aku orang bru& stdnt praktikal kt stu, but like cam 1 fmily...best sangat2..perjalanan tu bermula dengan aktiviti berkonvoi sebanyak 7 buah kereta..perjalanan yg bermula dari lebuh raya bukit beruntung& berakhir di Plaza tol Ayer keroh, Melaka.... sebelum pergi, msing2 ditugaskan untuk memikul tgjwb& tugasan yg diberikan..cam jdi ajk keselamatan, makanan,penginapan& sebagainya..


Aku ditugaskan sebagai pembantu tukang masak..hi3..best dpt jdi pembantu tukang masak nie, bestnye sbb dpt msak& mkn..setelah semua persiapan & kelengkapan siap dibawa, maka kesemua pegawai& staff lzs kkb pun bertolak ke tempat yg dituju..




Pejalanan mengambil mse dlm lbih kurg 2 jam lbih..wlupun slh chalet,& keletihan ,tapi best..sbb akhirnye berjaya jua menemui Nelayan Beach Resort...& kepenatan terus hilang ble tbe wktu mlm, kerana dapat menikmati hidangan ikan bakar,ayam bakar& daging bakar yg amat enak serta melihat laut yg terbentang luas didepan mata...selepas tu, ade aktiviti sukan neka untuk kanak2, orang dewasa& juga yg pling best, mjlis tukar Hadiah...
 

1 ulasan:

  1. waaaaaaaaaa..terharunya...ade gambar akak....tp im single yar...hahahha

    BalasPadam