Ahad, Februari 27, 2011

perjalanan selama beberapa hari...

Salam...di pagi yang nyaman dan indah ini, hati ini amat merindui kampung halaman dan rumah tercinta...
Dalam hati,aku berkata-kata... bestnye klu aku dapat pandu sebuah kereta untuk pulang ke rumah..
ha3..berangan terlampau sangat..but, ia adalah sebuah angan-angan yg mungkin akan tercapai suatu ketika nanti..

untuk pengetahuan semua, aku bru je lulus ujian komputer untuk amik lesen kereta..alhamdulilah,aku lulus wlupun aku bce buku undang-undang tu 1 kli je..& kebetulan lak, aku btul2 penat mlm tu sbb ptg tu aku wat siasatan asnaf bersama dengan pegawai zakat kkb..siasatan tu bermula pgi-mlm..

Perjalanan hidup yang mungkin melalui macam-macam dan menempuh pelbagai ragam di tempat yg pernah aku diami suatu ketika dahulu..dan kini,aku cuba untuk mengulangi rutin yg sama tetapi situasi dan keadaan yg berbeza..klu dulu,aku tinggal di kkb untuk mencari dan menimba ilmu, kini aku kembali ke sini untuk mencari dan meneroka sedikit pengalaman hidup...tidak ku nafikan,kuala kubu bahru sebuah pekan yg cukup tenang,damai,hijau dan selesa...dan mungkin,aku jatuh cinta dengan kedamaian di pekan yg tenang ini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan