Selasa, Februari 08, 2011

Hanya kerana Dia...

Salam..maaf sebab dah lama tak post something yang baru..sebab sekarang sibuk sangat dekat office..
balik pun selalu lambat..wlupun hanya sekadar menjalani latihan industri ( praktikal)...

Hanya kerana dia...siapakah si dia itu...cuba korang teka???hi3....
sebenarnya aku pun xtau siapakah dia si dia itu..just sebuah kata2 yg hadir bila aku ingin memulakan post hari nie..mungkin si dia itu adalah anda diluar sana...di sekeliling saya & juga seseorang yg sedang memerhati...
cepat2 cuba teka...

Walaupun aku xpasti siapa si dia tu..& tak tau siapa dia...biarlah aku membenarkan diri ku meneka sendiri..hi3..mne tau btul.. dia adalah seseorang yang selalu memberi nasihat, teguran,bimbingan& sentiasa berada di sisiku ketika aku benar2 memerlukan...Dia terlalu baik & jujur buat diriku...
 
Hanya kerana dia juga aku berubah untuk jadi lebih baik& memperbaiki diri ku sedikit demi sedikit...
Aku ingin membahagiakan dia...walaupun aku xpasti siapa dia...
Hanya kerana dia juga, aku belajar dengan bersungguh-sungguh...learn from mistake...& always do the best thing although i'm not perfect person...

Hanya kerana dia juga...aku ingin melakukan segala-galanya dengan sepenuh hati& ikhlas kerana Allah..
Hanya kerana dia juga, aku xpernah kenal erti putus asa,wlupun kadang-kadang aku xmampu untuk menghadapinya...dia mengingatkan aku untuk terus tabah,sabar,kuat & berani untuk menghadapi dugaan& cabaran dalam hidup...

Hanya kerana dia...aku masih di sini& di alam maya ini....
Hanya kerana dia...aku mampu& tabah mengharungi hari-hari yg penuh liku..

Dia.......

itulah clue nye...cepat2 cuba teka...nti klu betul, aku bagi hadiah..
kepada me_nazri,the istiqamah,lovely lifes anda diminta untuk meneka siapakah si dia itu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan