Selasa, Disember 13, 2011

Azam baru dan buku baru...

salam..salam sejahtera untuk semua..dan salam maal hijrah..maaf sebab dah terlambat untuk memperkatakannya..however, perubahan itu sesuatu yang positif dan baik kan?erm..sebelum aku menyenaraikan impian dan azamku, aku ingin mengucapkan "tahniah dan syabas" kepada semua kawan-kawanku yang telah konvo pada 3 hb 12 2011..

di kesempatan ini juga, aku ingin mengucapkan tahniah kepada sepupu,sedara dan juga kepada kawan-kawan ku yang telah memulakan hidup baru.. sama ada mereka bertunang, khwin or mendapat cahaya mata baru..perubahan telah berlaku dalam hidup mereka..

hi3..aku je sme cam dulu..still single, but bru hbis study..best sgt2 konvo..thnks alots to my all family sbb sudi dtg meraikan konvo aku dan juga kwn2 yg ske bergambar dgn aku mse dlm dwan picc..aku memang suka bergambar..hi3..

erm..untuk 2012 nie, aku ade beberapa azam dan impian..firstly,aku nak beli kereta..erm, xksh la kter ape.yg pnting ia adalah hasil usahaku sendiri..i.allah..

secondly, aku nak kerja kat tempat orang..mksud aku jauh..merantau,sebab merantau dapat tambah banyak pengalaman..i.allah..

lastly, aku just berdoa semoga sesuatu keajaiban berlaku kat diri aku dalam masa terdekat nie,ha3..kelakar kan?..aku pun xtahu ape yg bakal berlaku..but, tunggu ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan