Sabtu, Jun 04, 2011

Resign...

Salam..selamat pagi semua..cuba baca tajuk yg aku post kat atas tu..resign..mksudnya berhenti kerja..ha3..kelakar kan..baru skjp je kerja dah berhenti..but, ade sebab and alasan sendiri aku resign..honestly, bukan senang nak crik kje skrg, but if the place and situation are not suitable with us, so its better for us to resign.right?

secondly, aku dapat offer kerja baru..alhamdulilah, aku bersyukur sebenarnya sebab rezeki dan perjalanan hidup aku cam sentiasa dipermudahkan oleh Allah yg Maha Esa..walaupun kadang-kadang, aku rasa ,aku pernah dan tempuh sesuatu yg amat payah dan susah sebelum nie..tapi, itu semua mematangkan hidup dan diri aku.Bak kata orang, kalau xkenal erti susah dan payah, kita xkan hargai sesuatu dengan sebaik-baiknya...seperti dateline blogs aku, lifes is journey..


cam gambar roda sebuah basikal nie..kadang-kadang,manusia berada di atas,dan ada ketika, manusia berada di bawah..tapi, ble kite jatuh or rasa tewas or putus asa, jgn cepat mengaku kalah..dont always say give up..

hi3..tu je..gaya cam berfalsafah kan,but biasa je..

wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan