Rabu, Jun 15, 2011

Jatuh..duduk..bangun dan bangkit semula..

Salam..semoga hari yg anda semua lalui ini menjadikan ianya benar2 bermakna dan istimewa..
Jatuh,duduk,bangun dan bangkit semula..erm..sedap tak tjuk entry aku ???hi3...xtau nk letak tjuk ape..tpi, ade mksud disebaliknya..

firstly, aku pernah jatuh..mcm2 aku pernah..jatuh tangga,motor,katil,basikal dan hati...ha3...
secondly, aku pernah duduk dan terduduk..
thirdly, aku bangun dan bangkit semula...bangun untuk mencari sesuatu...sesuatu yg pernah aku gagal,tewas dan kalah..

lastly, aku berjaya temui dan capai ape yg aku pernah gagal dulu..
ape yg pernah aku impikan dan angankan.. I.allah, semoga ianya menjadi sebuah kenyataan..
Dan yg pling penting, aku selalu pesan kat diri aku, jgn cepat mengaku kalah dan putus asa..

2 ulasan:

  1. juma~~~
    itulah hidup namanya...
    kejap kat atas then tetiba jatuh kebawah pulak..
    thats make our life be more meaningful..:P

    BalasPadam