Khamis, Jun 02, 2011

Dunia baru..

Salam..hi3..baru ke hidup aku????baru la jugak..sebab baru menamatkan pengajian dan sedang memulakan hidup untuk berdiri dan berjumpa dengan sejuta manusia di alam realiti ini..before menunggu kerja yang sesuai,aku kerja kat kedai pakaian Sayang..maybe tuk sesetengah orang or graduate person die akan rasa yg kerja cam tu xsesuai dengan hidup die yg actly as professional. but, for me is halal and give me more experience, i hold.

permulaan starting gaji rm500.00...erm.. cukupla kan utk aku mulakan hidup..baru nak mula, nanti bila dah mahir dan bagus, akan di naikkan gaji@ maybe pangkat. who knows..rights? Before this jugak, aku mohon macam2 kerja kosong kat online dan hantar borng..cuma maybe xde reseki lagi kot..
aku bukan seorang yg demand@ memilih..yg penting bagi aku, aku akan cuba untuk tidak menyusahkan org lain dan juga akan berpijak dan berdiri diatas kaki sendiri..

biar merangkak dan bertatih dari bawah, biar susah untuk mencapai bintang dan bulan yg cantik diawan, tapi suatu hari nanti, semuanya akan berhasil dan berjaya..

maaf..sebab dah lama xupdate blog..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan