Ahad, Mei 08, 2011

Bulan Mei

Salam..selamat pagi,tgh hari dan juga petang..sebenarnye xtau nak tulis ape..but, aku Nak share something...hi3..aku suka bulan Mei..xtau npe..maybe, bulan mei bulan yg membahagiakan kot..

Cuba korg tengok dan ingat balik, ini adalah beberapa sebab knpe aku cakap bulan mei bulan yg best..klu xde kne mengena dengan korg, maaf ye..hi3..

(1) Bulan Mei ada tarikh untuk hari ibu

(2) 16hb MEI adalah hari guru

(3) Bulan Mei juga adalah hari bapa

(4) Bulan MEI juga adalah hari jadi Tkah ( kawan aku 1 Mei= hari cuti pekerja)

(5) Bulan Mei hari jadi K.aisyah Jamali ( 23 MEI)

(6) Bulan MEI hari jadi K.anom..hu3..xingat tarikh..maaf..

(7) Bulan Mei jugak first time aku jumpa kawan kat KL Central..( jln2 kt satu kl cntral dan makan sundae Mcdonald)..

Lastly, aku suka bulan Mei..sebab banyak kenangan kat bulan MEI..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan