Rabu, Mei 04, 2011

rutin harian..

Salam..selamat sejahtera semua..hope u all semua berada dalam keadaan sihat sejahtera dan diberkati Allah..sedar tak sedar tinggal beberapa hari je aku kat sini ( kkb) dah lama jugak la duk kt sini...


pgi nie, seperti biasa, di pjbt wat kje cm sblum2nye..pgi, kuar umah,gi ofis,punch card,gi breakfst dan dah lps breakfst wt kje..tpi, yg seronoknye dpt hadiah dan ade org bgi buah tangan..( thnks alots)

sebelum gi kje, bgi mknan kt anak kucing..tbe2 blik ke umah sewa ade 2 ekor anak kucing kt luar umah yg bru lhir..wlupun aku nie, sebenarnye xsuke dan takut dengan kucing, tpi bab bgi kucing mkn nie, aku ok..cme tkut ble die nk
mntk belai2 tu..aku rimas sikit..( trauma)sebab pernah kne gigit dan cakar dengan kucing..hu3..

dah dan akan pergi meninggalkan tempat nie..but, aku mesti hbiskan beberapa perkara yg xhbis lgi..all the best all of u..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan