Rabu, Mei 11, 2011

pagi yang tenang....

Salam..ni adalah hari ketiga last dan yang terakhir untuk aku berada di pekan dan juga di daerah hulu selangor nie..( KKB)

Jumaat nie, aku last kat sini..so, di kesempatan yang ada nie, aku ingin menghabiskan sedikit waktu dan masa ku untuk melihat dan menikmati pemandangan yg indah di daerah ini..honestly, aku nie pencinta kepada alam..so, aku suka melihat hutan,awan,langit dan juga panorama ciptaan Allah yg menarik ini..tenang dan mendamaikan..

Pagi2 nie jugak aku terlihat seorang baby boy yg comel..cute sangat..ha3..tenang tengok muka baby sebenarnya...ni mengikut kata pakar motivasi, kalau kita tengah dan dalam tertekan,salah satu cara untuk hilangkan tekanan dan masalah tu adalah dengan melihat muka bayi..tekanan tu mungkin akan hilang seketika..cara lain pulak, lihat kepada panorama alam, maafkan semua kesilapan orang dan banyak-banyak beristigfar.

ok..wassalam..tata..take care..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan