Jumaat, Ogos 12, 2011

salam...salam ramadhan..



salam..hai readers semua..dah lama sangat aku xupdate blog nie.. ini, disebabkan byk bnde penting yg terpaksa aku uruskan dulu dan lebih penting..however, aku bersyukur kerana Allah masih berikan aku peluang untuk aku hidup dan meneruskan puasa di tahun ini..

erm...sekarang nie, aku kje kt avon..jdi customer services..erm..mmencabar gak la kje tu, lbih2 lgi di bulan puasa cam nie..semua org nak brg yg dieorg order tu ade dan cepat..klu xde, customer tu akan mrh2..erm..kdg2, aku heran jugak, di mana tahap dan kesabaran seseorg itu di bulan puasa ni..

however, sebagai customer services yg baik dan bertimbang rasa, aku melayan dan memberikan layanan yg terbaik..terpulanglah dekat customer tu nak cakap ape. sebab aku dh try untuk bagi best services..


dan dibulan puasa yg penuh berkat ini, byk2 kanlah insaf diri kite, tambah amal kita dan berusaha untuk mnejadi muslim dan juga muslimah yang terbaik..

mungkin,ia ramadhan yg terakhir untuk kite..
Wallahhualam..

renung2kan dan selamat beramal..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan