Sabtu, Januari 21, 2012

inilah keputusannya..

salam..setelah segala-galanya berlaku..kini saat dan waktu ini, aku rela untuk melepaskan die pergi dalam hidup aku..anggaplah ia pernah hadir seketika dan dia yg minta untuk semuanya berakhir..aku cuba untuk memperbaikinya semula, tapi siapa aku untuk melawan takdir..siapa aku untuk menolak semua yang terjadi..mungkin ini sebahagian daripada Qada'DAN Qadar Allah untuk uji kekuatan dan keimanan aku..mungkin pada awalnya,aku tak mampu untuk terima semua ujian ini, tapi akhirnya aku menyerahkan semuanya kepada Yang Maha Esa.kerana sesungguhnya Dia lebih berhak untuk menentukan segala-galanya.

Cinta yang aku berikan suci dan ikhlas..sebab ia hadir dari Anugerah Allah sendiri..Mungkin Dia telah ciptakan aku dengan seseorang yang amat sesuai dan memahami diri aku..lambat atau cepat, semuanya di tangan yang Maha Berkuasa..

Untuk itu,aku ingin jelaskan sesuatu,demi dan sesungguhnya, aku tak pernah kacau dan hadir dalam kehidupan dia..aku tak pernah sesekali berniat untuk melukakan dan menghancurkan segala-galanya..itu bukanlah diri aku..aku terima diri dia seadanya..aku lakukan segala-galanya untuk dia dan aku tak kan pernah sesekali menghukum seseorang di atas tangan sendiri sebab aku tak layak dan mampu untuk menghukum..

walau apa pun keputusannya, aku sememangnya tidak layak untuk menghukum..sebab aku manusia biasa..

terima kasih kepada semua sahabat dan teman-temanku yang banyak memberi sokongan, doa dan harapan untuk aku bangkit semula..hanya Allah sje dapat balas anda semua..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan