Jumaat, Januari 13, 2012

tertekan...

salam..hu3..semalam aku mengajar dengan penuh komitmen dan tanggungjawab walaupun aku ada masalah yang mungkin merumitkan kepala aku..aku tak pernah dan takkan tunjukkan muka aku lemah dan sedih di hadapan kawan-kawan,guru-guru serta student2..aku xnk dieorang tahu yang aku lemah..

but, hari nie, aku rasa tertekan sangat dan sedih sangat bila ade seorang pelajar yang kurang ajar dan tak hormat aku ketika mengajar..mula-mula, aku ok lagi..cuba untuk berbaik dengan pelajar tersebut, tapi bila dah lama, aku rasa aku geram sangat..sampai hati student tu wat aku cam nie..

rse cam xnk msuk kelas tu je di sebabkan die..tapi, aku xsggup wat camtu sebab kwn2 die yg lain tak bersalah pun..

Ya allah,beratnya dugaan yang kau berikan kepadaku..berilah aku petunjuk untuk aku tabah hadapi semua ini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan