Sabtu, Februari 25, 2012

pengakuan..

salam..aku tak pernah mengubah..dan tak mampu untuk mengubah..ketahuilah bahwa aku tak suka untuk memaksa seseorang untuk menjadi ape yang aku ingin dan harapkan..dalam islam pun xde paksaan kan.aku cuba untuk membuat sesuatu yang dapat dan memberikan manfaat kepada orang lain.walaupun ia sedikit dan biasa sahaja, ia dah bermakna untuk diri mereka.untuk family aku, aku telah dan berusaha untuk memberikan sesuatu yang mungkin terbaik aku rasakan kepada mereka.hanya itu yang aku mampu lakukan..

untuk sesiapa yang pernah dan mengenali diri aku, aku cuba untuk membuatkan diriku bermanfaat dan berbakti kepada anda semua..bukan penghargaan dan ucapan tahniah yang aku inginkan tetapi cukuplah hanya secebis pertolongan dan bantuan yang sedikit yang aku mampu sumbangkan. Hanya Allah berhak untuk memberi kan kalian semua kekuatan, kelebihan dan pertolongan.aku hanya manusia dan insan biasa..insan yang hanya diutuskan untuk melaksanakan sebuah tanggungjawab dan amanah sebagai seorang khalifah di atas mukabumi ini.kadang kala, aku juga tersilap dan aku juga pernah menjadi hamba allah yang ingkar dan xpatuh kepada pencipta..aku akui itu adalah kelemahan diriku snediri.

untuk itu, maafkanlah kesalahan dan kesilapan yang telah dan mungkin aku telah lakukan..untuk bangkit, aku telah bangkit..kini, aku hanya hidup berdasarkan kepada ketentuan Illahi.aku tak ingin untuk mencipta sesuatu yang aku sendiri tak pasti..biarlah aku hanya berjalan dan terus berjalan sehingga nafasku terus terhenti.aku hanya ingin mencari cinta dan kasih Illahi..itulah hajatku ketika ini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan