Sabtu, Februari 04, 2012

mulakan hidup baru..

salam..setelah semuanya berlaku,adakah aku mampu untuk hidup dengan gembira dan ceria seperti sebelum-belumnya???aku akui,aku xmampu sebenarnya..but, hidup mesti di teruskan kan.kan..aku belajar bangun sendiri..aku belajar untuk berdikari sendiri dan aku belajar semuanya seorang sendiri sampai aku bercadang untuk pergi mencari kerja di tempat lain.. aku ingin memohon kerja di kelantan..itulah impianku setakat ini..aku ingin mencari cinta yg telah dan mungkin hilang..

mengharap akan sesuatu yang xpasti..aku pun tak tahu jawapan dan keputusan yg aku lakukan ini adalah betul @tidak..tapi,itulah keputusanku setakat ini..aku tak boleh lupakan die..tpi, mgkin dengan kesibukanku di sne nti,aku mgkin dpt melupakan die wlupun aku thu ingatan xbleh hilang melainakn hilang ingatan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan