Rabu, Mac 23, 2011

myself...

Salam..apa khabar semua?harap semuanya dalam keadaan baik..sebenarnya xtau nak tulis ape..but, ade sesuatu yang ingin dikongsikan bersama-sama..semuanya berkenaan dengan hidup..

dalam diam xdiam..akhirnye sudah 3 bulan aku kat kkb ( kuala kubu bharu) nie..cam2 peristiwa dan kenangan yg aku dapat kat sini..semuanya mematangkan diri..ye la, duk jauh dgn family and belajar tuk survive..tpi, tiap2 bulan balik umah..sebab rindu..

Sekarang,bile belajar untuk mengetahui alam pekerjaan, aku merasakan bahawa alam study best..dan sukar untuk dilupakan dalam memori..rindu untuk masuk kuliah,masuk tutorial,wt presentation dan yg pling best rindu untuk cuti lama2..hi3..

Lepas nie, bakal tempuh alam pekerjaan@ maybe klu ade rezeki aku nak sambung study..kerja dan sekiranya telah sampai satu masa yg benar2 ditetapkan, maka aku nak jdi housewife...ha3..insyah allah..

Ha3..jauhnye berangan-angan..but, angan-angan2 tu best kn..hi3..aku suka berangan-angan dulu,sebab bagi aku, bile aku berangan-angan,aku akan cuba &akan usaha@laksanakan..sebab dengan angan-angan,lahirlah usaha,semangat dan cita-cita..

Lain orang,lain cara...manusia berbeza2 dan berbagai rupa dan ragam....however,lifes must go on..gambate..jangan takut untuk hadapi dugaan& cabaran..usaha,ikhtiar,doa dan tawakkal penting....

Betul tak?..ha3..ape lah aku merepek nie..cam org tua lak..honestly, sekarang, i'm not single...& sedang belajar mengambil lesen memandu,still belajar lagi, thun akhir, tengah wat praktikal...& maybe bulan 10@ 11 nie akan graduate...Doakan lah yang terbaik untuk saya,& saya sentiasa mendoakan kalian semua..

Good luck..selamat menempuh alam sebuah kehidupan..
wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan