Isnin, Mac 28, 2011

Pagi yang cerah dan tenang...

Salam..selamat pagi semua..tibe-tibe nak post something kat sini..hu3..xde pe2 pun,just simple2 je..

Actually,sebelum gi kje, pkre first yg semua orang akan buat, tentulah akan mandi,gosok2 mata,baca doa selepas bangun dari tido dan akan kemas katil..

Lepas dah siap semua tu, aku akan solat subuh dan baca quran@ ma'surath@ just berzikir lepas solat@ bce selawat byk2 dalam hati..

walaupun mle2 akan rse perasaan yg xde mood but, tibe2 akan datang sedekit demi sedikit perasaan @ sifat baik dalam diri..hu3..inilah yg aku wat tiap2 hari untuk hilangkan segala masalah@ something yg membuatkan aku tibe2 xde mood..insyah allah,mood aku akan kembali normal...

pagi jugak,cuaca dan keadaan kat kwsn hjau nie tenang dan indah..so,inilah masa yg aku gunakan untuk hilangkan segala tekanan@ masalah yg dtg dengan lihat pemandangan..subhanallah..lawa sangat ciptaan dan keadaan waktu pagi..tenang..

wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan